Direktlänk till inlägg 4 november 2012

Så nöjd!

Av Maria - 4 november 2012 15:49

Vilken helg alltså..
Och tiden har bara sprungit förbi.. Det har gått så otroligt snabbt, men de är så de brukar vara då man har roligt.

Vi kan ju börja med torsdagen, var och såg Skyfall med Patrik. Sen var de hemgång till honom och skalla kudden. Jag var ju ledig i fredags, vilket inte han var. Tråkigt att han skulle måsta lämna sängen :/ men gick upp ändå i tid, för att göra mig i ordning för att åka in till stan för att lunchdejta med Erica, vi hade en del att surra om. Och de blev käk på Innergården, de var inte topp tio men helt okej :) vidare på lite affärer. Och sedan dax för de som skulle göras för länge sedan. Lämnade in min mobil på stjärna fyrkant. Dom skulle felsöka den så mitt försäkringsbolag i sin tur får de bevisat, att de är en fuktskada. Och redan imorgon, eller på tisdag skulle jag få tillbaka min mobil. Eller ja, de lär ju bli en helt ny, då blir de drulleförsäkringen plus en liten summa för jag lämna in den. Men tid är ju pengar som alla vet, hellre de än att vänta kanske en måndad för att skicka in den till Halebop. Är redan le på Nokian jag har nu :/ hualigen! Att man kan vara så beroende av en pryl, de är ofattbart.
Men som sagt jag hoppas på att få ut en helt ny, och att de går så snabbt är ju helt otroligt :) superduper!!
Och väl på torsdagen då jag skulle på bio med Patrik så skulle jag göra mat, tur att Robert var hemma. Jag skar av en bit av fingertoppen på tummen, de bara var som en forss av blod som droppade. Trodde jag skulle svimma där ett tag, på med massa plåster. Huahua vad ont de gjorde, men de har läkt hur bra och fint som helst :)

Åkte vidare på fredagen ut till ön igen för att umgås med Tanja, vi gjorde inte super mycket. Utan bara softade.
Och på lördag morgon gick vi upp, drog in till stan, luchade, shoppade massor så som två legging, en tunika, underkläder, smink osv.. De blev en del men gjorde många kap eftersom jag är stammis på Bodyshop, tre hundra kronor rabatt är inte illa de! 

Hem till Tanja igen, fick massage av Malin, gjorde oss snyggare och drog in till Allstars och käkade, de blev kyckling med pommes för mig med svampsås, hur gottigott som helst. Och såklart blev de chokladglass till efterätt och med vit chokladsås till. De var sååå gott!!
Efter de åkte vi ut till Birsta för att bowla lite, kom näst sist jag. Vet inte alls hur jag ska lyckas kamma ihop en vinst någonsin? Men som sagt, de var roligt iaf och jag har haft en toppen helg verkligen!! :)
Och då vi kom hem såg vi så mycket bättre, såklart att jag, blödig och känslig som jag är så grinade jag då Uggla sjöng. Helt otroligt var de, hans tolkning var känsloladdat och man tänkte levde ju sig in i rollen själv. 

Idag söndag, då har jag inte hunnit göra allt för mycket, åkte hem vid ett tiden. Var meningen att jag skulle träffa Patrik men de får bli imorgon ist :) och hoppas på att få ut mobilen då med! Skulle vara pricken över i:t de.
Annars, väntar jag nu på Malin som ska komma ner och göra mig sällskap, vi ska laga lite käk tillsammans sen blir de kanske en film innan solsidan börjar. Tiden går så snabbt så man hinner knappt blinka.. 
Och justja, har träffat en kompis en sväng med, som pluggar i Gbg som var här på besök, trevligttrevligt :) Så denna helg har varit packat med massor av innehåll av de ena och de andra. Är så nöjd även om pengarna bara rullat iväg, desamma med tiden. Men snart är de helg igen :) och ännu en vecka att se fram emot! Och alla måsten..

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Skapa flashcards