Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Maria - 31 oktober 2012 20:08

Idag efter jobbet fikade jag med Caroline och Marina på pallas, de var jätte trevligt :) dom skulle gå vidare. Åkte hem, gjorde lite käk och nu har jag packat väskan. För imorgon blir de jobb, kanske lite över tid, vidare till Tanja, göra mig i ordning där för att sedan åka vidare till stan för att möta Patrik, de blir biotime. Skyfall :) vilket jag har uttalat svenskt och inte på engelska, haha! Tanja hade i alla fall.. fniss! =D
Och eftersom de inte blir jobb på fredag för min del ska jag uträtta massa ärenden, ska lämna in mobilen på stjärnafyrkant, hälsa på pappa, skicka in lite papper, fixa så jag kan ha samma nummer i min gamla telefon, luncha på stan, kika runt lite och lite av varje. Sover hos Tanja sedan, hon ska ju vara min dejt på fredag hade jag tänkt. Planerade innan hon visst något, men hon var ju självklart på! :)
Och lördagen bjuder på massa trevligheter med. Så de är som de ska vara. Helt enkelt :)


Kommer varken instagramma eller vara så aktiv på fejjan via telefonen, eftersom min nokia som jag kommer ha är kass ^^ så ni får klara er utan mig, dess värre är det för mig :/ hualigen.. Hoppas de går snabbt!

PUSS på er snyggisar!

Ovido - Quiz & Flashcards