Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Trevligt!

Av Maria - 18 oktober 2012 21:37

Tyckte i tisdags att de var en onsdag. Blev totalt dagvild. Och att de gick lite långsamt, men de ändrades snabbt. Och imorgon är det fredag, sen helg. Helt otroligt vad snabbt de går egentligen :) och snart är de så gott som jul.. Dom har ju redan börjar pynta i stan och lite i Birsta, inte alls lite tidigt? Känns ju stressigt ändå, och de betyder att man snart ska göra sig av med massor av pengar, men tycker om att handla julklappar :) och slå in och greja på. De är en charm och julen är såå mysig. Dock kommer julen vara så annorlunda än vad den tidigare har varit, då farmor länge inte finns i livet. Känns oerhört tungt och jobbigt, hua :/ och pappa som nu är sjuk och jag vet inte vad som kommer hända, men ska göra julen till de bästa ändå, även om saker och ting har och kommer förändras! 
Och Elin, bror och Mia kommer inte vara med oss heller i jul, eftersom de är varannan jul. Tråkigt nog.. Förra julen var nog den bästa julen jag haft på länge. Kommer sent att glömma den, sååå mysigt med alla samlade och framför allt att Elin var där, min guldklimp :)
Men nu till nuet, jag och Tanja gick på Ming kring halv fem tiden och käkade, de blev fyra små rätter och såklart blev de dessert med glass och choklad mousse. Mumms! :) de var super trevligt. Köpte ett presentkort till henne med, från butik Anneli som hon tycker så mycket om, och de uppskattades väl :)
Vidare på förhandsvisning på Bitchkram, den var faktiskt bra och roligt att ha en miljö som Sundsvall i Centrum liksom :)
Är fortfarande mätt så de blev inte gotta på bion inte, men de behövdes inte heller. 

Så kvällen och dagen har varit toppen, så jag är nöjd :)

Imorgon efter jobbet blir de kanske lite fredagsmys med Patrik om han inte åker till sina päron, de blir lite gomiddag, biljard och mys :) annars får jag pelanera in en dejt med Malin, eftersom hon saknar mig massor ^^, 
Men snart blir de att dejta kudden. Är hyffsat trött, har varit en bra ganska lugn vecka :) 
Puss och god natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Skapa flashcards