Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Maria - 13 oktober 2012 00:50

Då var det helg igen, men den lär ju gå snabbare än kvick.. Men innan har jag massor som står på schemat :)
Idag har jag jobbat och Martin har bjudit på supergoda havreflarn med choklad emellan. Mumms!
Efter jobbet åkte jag direkt hem och vidare till Birsta med Malin och shoppade lite på Body shop och Vero Moda.
Åkte hem, gjorde fläskfile med cream bonjour vitlök med potatisräfflor, de satt fint i magen de. Var meningen att de skulle bli tacos, men var inte alls sugen på de.
Vi brummade iväg till "Gubb" sen, Fredrik och kollade på film. Det blev Onskan. Eftersom dom inte sett den förr :)

Surrade lite och åt gotigotta. Och nu då? Ska snart möta upp John Blund.
För imorgon väntas middag med Patrik och sen blir de biodejt för våran del med Tanja och Robert, de blir Tanken 2 självklart. Hoppas verkligen att den är bra, att den är värd att se! Jag ser verkligen fram emot morgon dagen, men just nu ska de bli otroligt skönt med lite sömn och sovmorgon :)

Trevlig helg, för de ska jag ha! 
Puss

Skapa flashcards