Direktlänk till inlägg 10 oktober 2012

Klantarsel!

Av Maria - 10 oktober 2012 20:28

Snacka om att de är oturens dag idag, inte bara för mig utan för min kära kollega med. 
Egentligen var de ju Mimmis otursdag men den smittade av sig på oss, illa nog ^^

Martin blev av med en fingertopp, stackarn.. Jag skulle ha svimmat om jag vore honom, gråta alla tårar som fanns i mig. Skulle torka ut, så han gjorde de bra som höll allt de där inom sig. Han kämpade på ändå och ja, de var otäckt att se men kul att se att han härdade genom denna dag :)
De var bra med folk idag tycker jag sen kom ett gäng på slutet så vi åt lite senare. Var hungrig tidigt i morse redan, men de får bli slut på dåliga matvanor för min del. 
Men så till min otur, tappade mobilen i vattnet på toaletten :/ halva dök halva var ovanför. Den fungerar, än så länge. Men fukten lär ju tids nog nå kretskortet och slå ut hela telefonen illa nog. Är ett klantarsel jag. Och de står jag för, samtidigt som jag måste priotera de privata åt sidan under arbetstid. Vilket jag inte gjorde idag, fel av mig. Men jag måste svälja de och gå vidare, inte älta. Jag vet att jag gjort fel, de andra vet de också. Men jag ser mina fel iaf, och att bekänna de för sig själv känns bra, bett om ursäkt och lättat på hjärtat. Men nya tag imorgon, just då var de kanske hela världen men egentligen är de inte det. Lätt att vata efterklok, men bättre de än att inte känna något alls. Eller har jag fel? :) 
Har mailat halebop iaf, sisådär tursen gånger. Men min kära bror gjorde det enklare för mig, så jag gjorde en felanmälan och dom p Telia kunde hjälpa mig med leveransen om Halebiop godkänner det. Bara vänta och se med andra ord. Tur att man tagit eller ja mamma tagit hem och drulleförsäkring så jag inte behöver lägga ut allt för mycket pengar på skiten. Men man lär sig något nytt varje dag och jag lärde mig utav de här med. 
Imorgon är en ny dag, ska börja åtta nu så jag få ihop mina timmar. Kanske lika bra de, så slipper man alla folk på bussen som står och trängs. 

Och eftersom jag inte har hunnit köpa någon bok så blir de ensam mamma söker jag ska se på datorn som kanske får mig att bli trött. På ett bra sätt.. Missade ju de i måndags då jag var med Patrik :) men de var de lätt värt! 
Så var de med det. Skönt att skriva av sig lite och lära känna sig själv lite mer, detta lär stört. Men ni hajar nog vad jag menar :)
Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Ovido - Quiz & Flashcards