Alla inlägg den 25 september 2012

Av Maria - 25 september 2012 15:45

Det blev en kort dag för mig på jobbet...
Fick tid hos tandläkaren klockan 14.40 eftersom de blev en akuttid, tandvärken tog över. De pulserade på den högra sidan och kändes som en tandflisa hade försvunnit. Tog lite smärtstillande och det blev bra ett tag sedan kom de tillbaka. Så jag kom där ifrån för ett litet tag sedan, ett mindre problem ur världen. Men ack såååååådan liten grej kunde göra så ont. En popcorne skal, en sån där liten "flisa" från en stjärna. Som hade borrat sig upp i tanden och gömt sig. Och inflamerat tandköttet. Som verkligen inte gick att komma åt med tandborsten. Jag måste minsann skaffa kig en eltandborste eftersom jag hade tajt mellan tänderna och det var tydligen bättre i helhet. Plus den där förbannade tandtråden. Den är inge rolig men måste göra de för att behålla mina tänder. Så de är väl bara att lyssna och följa så jag inte blir tandlös :) Och fick flour på tanden med, fick inte äta eller dricka på en timma, men de gick ju sådär.. Drack nåfra munnar vatten och plötsligt efteråt kommer jag på mig själv. Inte såå smart av mig..
Ska upp till mormors lägenhet efter jag smällt i mig aivarkyckling, fixa lite inför hennes hemgång från sjuhuset. Och så den där tvättstugan också. Så de blir ingen vila här inte..

Var ju hos Patrik igår och såg klart på Prometheus, den var helt okej faktiskt. Hoppade till emellan åt och de hade ju han roligt åt, jag också :) men de var lite måndagsmys. Aldrig fel =) skulle kolla på tvåan av kung fu panda men den hade han inte, skulle hem nästan då med så han offrade lite tvtittande med ensam mamma söker. Gulligt av honom tycker jag (;

Ovido - Quiz & Flashcards