Alla inlägg den 17 september 2012

Av Maria - 17 september 2012 20:16

Ska börja med att skriva om hur bion var igår..
Mötte upp Patrik på bion faktiskt.. Var där en aning tidigt, men halv sju var de dax iaf. 
Och man kände sig extra snygg i dom där 3D brillorna, eller så inte. Så väntade tills de blev mörkt :)

Självklart skulle filmen börja med något oväntat så hoppade till och Patrik fick en snäll över armen, stackarn ^_^
Men sen var de mest bara små hopp så han blev inte misshandlad iaf, så som Tanja en gång blev så vi såg instängd! Haha..
Men de var trevligt, mysigt och ja en hel toppen kväll! :))
Åkte hem och nördade lite bokläsande, länge faktiskt innan jag somnade. Och de fick jag sota för imorse. Var sjukt trött :/ och har varit de hela dagen. 
Efter jobbet köpte jag med mig Subway till mig själv, och lite goofika till mormor. Åkte till sjukhuset och hälsade på henne :)
Och surrade lite skit, och nu är jag hemma och tv nördar.. Och självklart lite datanördar med :)
Denna vecka är fullbokad! 
Imorgon jobbar jag över, alltså till 5 sen vidare till Berners för att träffa Emmy och självklart Patrik med :)
Ondag blir de lite afterwork med jobbet, de blir lite goofika och lite surr..
Torsdag blir de lite Patrik time :)) så veckan är räddad och ja, vad säger man? de är väl så de ska vara? 

Och för att denna kväll ska bli som den borde blir de ensam mamma söker och lite bokläsning innan jag stänger igen mina gröna för sömn!
Puss påer!

Skapa flashcards