Alla inlägg den 12 september 2012

Av Maria - 12 september 2012 20:59

Då var onsdagen över.
Har jobbat och där efter köpte jag med mig subway och mötte upp mamma på navet. Träffade även en gammal vän som jag stod och pratade med ett tag. 
Där efter till sjukhuset för att hälsa på mormor. Inge roligt att för henne att vara där men ännu är det ju en tid kvar.
Så fler besök kommer det att bli, men de kan bara bli bättre nu! :)
Och eftersom sjukhus maten är vidervärdig på ren svenska. Kanske ska köra med den dieten, bli skadad eller något, gå på rehab och sen är man fit? ;) 


Ringde även min brors dotter idag också, alltså vad en liten människa man göra en så glad!!
Och mindre glad blir man då jag kollar på efterlyst. Vilka sjuka människor det finns.. Jag blir fan förbannad!!!!!!!!!

Puss.

Ovido - Quiz & Flashcards