Direktlänk till inlägg 9 september 2012

Vilken helg :)

Av Maria - 9 september 2012 16:05

I fredags kväll åkte jag, Emmy och Hampus ut till Patrik för att dra ihop lite käk och det var kycklig med aivar som stod på menyn. Alltid lika gott :) 
Och efter maten intog vi spelplanen "med andra ord" och jag var i Emmys lag, de blev kaos av de mesta när de gällde oss. Men ack så roligt vi hade. Emmy skulle förklara "vindruta" Och som hon förklarade, fattade halv sju vad hon menade. Men då tiden var ute så lägger hon paletten i grabbaras plan och då står de "vindruva" HAHAHAHHAHA...
Och då Emmy skulle förklara vad finnar gillar att sitta i så utbrister jag "PORMASK" hur säker som helst.. Jag uppfattade henne en aning fel. Det skulle såklart vara bastu. Men vi gick oss ett gott skratt och att grabbarna fick vinna två gånger :) men som tur var är vi inga dåliga förlorare som jag tror att dom skulle bli :) 
Och sen blev de lite moive time, de blev the dark shawows, sååå bra enligt mig. Hade sett den en gång tidigare också.

Och ja, vi kom väl hem strax efter två någon gång. Då blev de dejta kudden och upp igen vid nio för att åka med elva bussen ut till Birsta med mamma. Shoppade bra mycket, så som tre par skor, en klocka, två leggings, örhängen och lite gosaker :) Så nöjd tjej!!

Åkte där efter till Alnö till Tanja och Robert och kollade på körslaget ocg svullade lite. Sen var de lite film på tvn. Gick och la  oss relativt tidigt iaf. Sen så nu är jag hemma, ska snart åka till Patrik (:
Så denna helg har varit toppen!

Imorgon är det nya tag med jobb och träning, taggatagga!

 
 
Emmy Andersson

Emmy Andersson

13 september 2012 10:46

Gåre bra med träningen? Blire nå framsteg ;)

http://www.godistjejen.blogg.se

Maria

16 september 2012 11:42

Hahah nej de går sämst! Men jag går upp och ner ändå. Såg dig på Elgiganten för ett tag sedan, det ser ut att gå bra för dig ju :)

 
Emmy

Emmy

19 september 2012 20:01

Jasså jaha, såg inte dig :O Njaa de går väl sådär, men har lagt på ett kål nu. men de är så jobbigt och svårt! :P

http://www.godistjejen.blogg.se

Maria

20 september 2012 19:21

Hehe okej :p Ja, de är ju det tyvärr :/ har ingen att promenera med. För bara en sån sak är ju bra! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 22 februari 2014 11:44

Det var länge sedan jag skrev någonting här nu. Men tänkte att när jag väl har tid och ork kan jag skriva och dela med mig av lite..Jag har ju surrat om träning hit och dit, men nu har jag tagit mig ann att röra på mig på något vis, är de inte på gym...

Av Maria - 30 augusti 2013 23:25

Vilken vecka...Eller ja, jag ska väl säga vilka två veckor. Dom har varit hektiska, men roliga! Och fort hat de gått.. Snart är de jul, om de fortsätter i den här farten. Men jag måste ge en guldstjärna till alla jag jobbar med, dom är grymma. Vi är ...

Av Maria - 16 augusti 2013 11:47

På måndag börjar allvaret igen, utvilad och massor av energi för att prestera. Det har varit skönt att ha varit ledig men de ska bli skönt att få tutinerna igen :)Sex veckor semetser är en lång tid, men jag har haft de toppen! Dock har de hänt lite t...

Av Maria - 7 augusti 2013 00:28

Att de kan hända så otroligt mycket på så få dagar. Så mycket känslor, så många tankar.Kan nästan jämföra de med virrvelvinden, på alla sätt faktiskt!Jag bloggade lite galet sist. Jag hade en vecka till på semestern.. Helt dag vild och jag har ingen ...

Av Maria - 25 juli 2013 20:28

Vad tider går.. Är redan inne på vecka 3 av 6 på semester. Men som jag har njutit!Har inte gjort super mycket, men har hunnit med lite bad, avkoppling, gjort huvudstaden hos bror, Mia och Elin. Även besökt lilla samhället Norberg och varit på Kolmård...

Skapa flashcards