Alla inlägg den 4 september 2012

Av Maria - 4 september 2012 21:34

Då sitter man här i soffan igen.
Bakade en kladdkaka som blev en aning för kladdig. Känner inte till denna ugn så bra, men den blev god ändå faktiskt :)
Tog en promenad med Sandra ikväll med, vi gick vid vattnet. De började regna mellan åt men vi klarade oss för skuren som kom senare. 
Annars har jag bara suttit och kollar på Kristallen, bra faktiskt! 

Och snart är onsdagen här, mitten på veckan. Tiden går så snabbt.. Och snart är det helg igen och där efter en ny vecka =) Och jag är så otroligt glad och lyckligt lottad att jag hamnade där jag är idag, jag trvis sååå bra. Både med jobbet och arbetskamraterna. 
och på torsdag kommer tv4 och käkar, då är det stängt.
Imorgon efter jobbet ska jag vara med P, trevligt värre :) får se vad vi hittar på..
Och snart ska jag dejta kudden.. Är dötrött! Hoppas på att få sova hela natten utan att vakna flera gånger :/
huahuasommarstuga..

Natti på er babes!

Skapa flashcards