Alla inlägg den 3 september 2012

Av Maria - 3 september 2012 18:32

Ja, idag har det varit full rulle som vanligt. De har rullat på som alltid och tiden gick väldrig snabbt idag måste jag säga..
Kunde verkligen inte somna igår kvällen, vaknade om vart annat. 
Hoppas på att jag är piggare imorgon =) ska hem då en sväng till mamma, lämna lite saker och ta med mig lite. 

Funderar på att dra till gymmet efter de, för ikväll blir de en promenad iaf. Så härligt väder. Man måste ju verkligen passa på, när solen ändå tittar fram :)
Får se till att inte gå vilse här på ön. Haha..
Snart har jag varit här en vecka, och ännu längre blir det. Tills på fredag kväll är jag ensam, tiden går så snabbt men ändå så långsamt.
Har sökt 7 st lägenheter nu via Mitthem så något borde jag få tycker jag, även fast jag låg långt nere på listan :/ men håller min tumme på att de går vägen iaf. De skulle vara såå otroligt skönt!!
För de mesta går vägen för mig nu och de skulle vara pricken över i:et om jag fick en egen lya. Då är de nästan vara körkortet kvar, ska lägga undan pengar till det nu första lönen :)
Gaaah, längtar så mycket till att bara shoppa möbler och göra mitt hem liksom.. Jag knappt bärja mig!

Och så längtar jag tills på onsdag!! 

Ja. Livet är bra underbart nu! =D 
PUSSSSSSSS

Skapa flashcards