Alla inlägg den 2 september 2012

Av Maria - 2 september 2012 14:19

I fredags drog jag och Sandra ut och käkade på Canton, super gott! Och där efter fick vi ner till down town och spelade lite biljard. Det gick ju sisådär för mig kan man ju säga. Hon vann alla gånger om man inte räknar med att jag vann två gånger då hon lyckades sätta ner åttan i fel hål ^^
Men de var skoj iaf, vi körde väl drygt en timme. Vidare för att hämta upp Lars, men han ville dra till Memento, så han bjöd in oss där, så vi var väl där ett tag, träffade lite folk. 
Kom väl hem vid två tiden kanske och slockade nästan direkt. Och upp igen på morgonen, latade mig lite innan jag åkte hem till Timrå för att göra mig klar inför kvällen. Käkade lite fyra små rätter och mötte upp Malin, vidare till Jocke. Drack lite och inväntade resten av gänget. 
Vid elva åkte vi in mot Memento, och de var rätt lugnt då vi kom in, men sen blev de en massa drag. Träffade nya som gamla människor, så de var super roligt :) faktiskt den roligaste ute kvällen på länge..
Drog ner till Subway kring kvart i två och tog kvart över två bussen hem. Var dötrött. Så missade lite på krogen..

Och jag vaknade på strålande humör, inge bakis alls. Och solen skiner, funderar på att ta en promenad lite senare. Men får se vad dagen som kvällen har att erbjuda. 

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards