Alla inlägg under juli 2012

Av Maria - 1 juli 2012 20:06

Japp, då har man ändrat i bloggen.. Känns som det tog evigheter för de gjorde de.. Och att få dit en bild är jag för blind för att hitta vart man lägger till en sådan. Minns inte alls hur jag gjorde sist?! Någon vet?

Jag har haft en super bra helg, en händelserik sådan med mycket av varje. I fredgas kom jag till Tanja och Robert, vi tog de bara de lilal lugna och chillade.. Vi käkade tacos sen var de dax för biotime med Tanja, de blev rock of ages. Riktigt bra musik var det och helt okej film. Sen igår var vi till Birsta en sväng, vi handlade lite saker och åkte in mot stan en snabbis sen ut till ön och kollade åt god mat sen var de sommarkrysset på tvn som lockade. Fick nostalgi känsla utöver de hela, underbart med lite musik från 90 talet :) Rockade loss lite.. Och även massa bus blev det (: jag är inte knäpp utan bara spontan och lite egen, men de blev mycket skratt och det känns som år sedan sist. Måendet är upp och ner, men det tar tid att bearbeta vissa saker och de måste få ta tid. Men utan Tanja vid min sida skulle världen vara svart. Har andra underbarlingar vid min sida också, medans vissa har sviktit mig totalt. Men jag klarar mig utan dom människorna :) jag fick se vilka som var mina ritkiga vänner nu, tur var väl de. 
Och nu har jag en lång vecka framför mig, med massa jobb.. Måndag, Tisdag, Onsdag, Fredag jobbar jag mellan 9-16 var av Torsdag och Lördag från 15-22 :) kommer bli massor att göra och högt temop. Men jag är laddad och ser fram emot det. Ser också fram emot GF på onsdag med massa undrabara människor. Komma på andra tankar och bara släppa loss (y)
Puss!

Skapa flashcards