Alla inlägg den 31 juli 2012

Av Maria - 31 juli 2012 23:23

Vi elva tiden idag drog jag och Sandra på gymmet, de var ju ett tag sedan vi visade våra ansikten där. Men kände att de var dax igen.. De var grisjobbigt men körde på ändå, men ryggen blir fan aldrig bra någon gång. Behöver massage och de är snart, helst nu på en gång. Men man kan inte få allt man vill, illa nog. Men är trött på det nu, är de inte träningsvärk är de något annat skit. 
Och sen var de hem och duscha, slappa och dra en kina, de har ju varit semsterstängt i en månad nu och jag orkade inte ställa mig vid sprisen, hade ingen ork eller lust till det alls. Träffade Emmy en sväng med, vi var sängliggandes och surrade på som alltid och bara var. Sedan var de kalasdax för hennes del.. De var då kina hägrade.. Slog på en film, kom inte ens halvvägs fören Emmy messade mig och frågade om jag ville med och bada på Alnö och så blev det. De var först kallt, men när jag hade doppar knoppen så blev de varmare, som de oftast brukar vara :) badade en bra stund, sedan var de dax att gå ut då de började regna och åska lite..

Åkte iväg för att kolla på Emmy och Hampus lilla familjemedlem som kommer nästa vecka. Tre superfina kattungar, var av en ska bli deras. Lilla Mårten, såå söt! Jag önskar att jag kunde ha katt jag också. Men de kommer, så är de bara :) 
Och ja, nu ska jag se fortsättingen av filmen, då jag nyss kommit hem..

Imorgon blir det kliva upp i tid, egentligen städa. Men de får vänta, åter igen.. Det blir iaf att ta sig ut till Birsta, bli upphämtad av Beccis, jag och Tanja åker med henne hem till henne, till subway och där efter ut någonstans?! och spela bilbingo, första gången kommer det att vara, spännande. Hoppas på storvinst :)

Av Maria - 31 juli 2012 00:31

Idag har det inte alls varit en bra dag, har varit leds, ledsen, lätt irriterad och allt har bara varit skit :( var en sväng med mamma på Birsta, men de var ingen höjdare, har inte varit på de humöret ens, att kolla på kläder eller saker. Jag älskar ju mitt andra hem, Birsta mitt hjärta. Men de var de sista jag och Thom gjorde innan de tog slut.. Vi var på Birsta och käkade glass, förknippade de med honom just idag, då jag redan var på dåligt humör. Kändes sjukt jobbigt, men träffade Tanja en sväng, tappade lite tårar sen var de som vanligt igen.. Mitt humör nu har varit för de mesta bra, men sen dalade de ner bara. Och de har gått lång tid nu, jag har varit sysselsatt med de mesta, men ändå känns det ibland som igår vi gick ifrån varandra. Men detta är ju en prövning de med, jag vet ju att de kommer bli bättre med tiden. Och nu var de ett tag sedan jag kände så här, de är väl bara naturligt. Ni kanske tänker att de var så pass länge sedan nu, att jag borde gått vidare och allt de där, men de är eran teori. Vissa dagar är bättre än andra, är starkare vissa dagar än andra. 
Men de är bara att gilla läget och acceptera sitiationen, allt kan inte vara tipp topp jämt, man kan inte må bra vaje dag :)
Detta kanske lät hel störd, men så är det iaf..

Men gick en prommis senare med Lilly idag, surrade av med med allt de jag hade på hjärtat sedan vi träffades förra gången, de var trevligt :)
Och imorgon blir de gymmet med Sandra, ska bli så skönt!!

Imorgon är en annan dag, med nya tag- nya möjligheter.. Eller? :)

Skapa flashcards