Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Maria - 27 juli 2012 13:18

Då har jag fått min mini volymtång, så ska väl ta mig tid för att testa den framöver. Super söt är den :)
Detta var ju igår, så där efter åkte jag till pappa, vi käkade glass och jag hjälpte honom med datorn. Sedan åkte jag hem, lagade mat och Malin kom på besök, där efter var de Birsta som gällde, de blev lite smink som inköp och hem igen.. En stund efter skulle jag möta Emmy, eftersom jag glömde min borste i hennes bil. Vi satt och surrade lite. Vi åkte till Birsta en sväng och mötte upp Robert och Hampus, och de blev bestämt att vi skulle dra till Härnösand på Mini krogen och käka. Och sedan åkte vi upp till slalombacken och kikade i något torn där, sikken utsikt alltså. Sjukt vackert var de :) på G upp möttes vi av en rävunge, vi stannade och kollade på denna vackra varelse, denne tittade på oss. Snacka om jag blev kär :')

Och vi tog den gammla vägen hem för att kanske få syn på fler djur. Men de var stendött :/ de tog sjukt lång tid. Vi hade lite alsång i bilen. De blev bad när vi kom hem för grabbarna, men vi bruders kollade på. De var varm i vattnet, men pallar inte bli sjuk nu till helgen. Åker ju snart upp till Örnskäldsvik och firar Robert :) 
Allt är nedpackat och klart, bara och invänta bussen nu. Så ska gå om kanske en kvart. Så ha en toppen bra helg allihopa! 
Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards