Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Maria - 26 juli 2012 01:02

Tillbaka i den sketa lilla hålan.. Lilla bortglömda orten Timrå, där de lukat skit.
Jag har haft det toppen nere i Sthlm, bara njutit och bara ha varit människa. Och inte sett någon eller något som fått mig på dåliga tankar, nästan iaf.

Vi har gjort de ena och de andra, som ni kanske läst i tidigare inlägg..
Kom hem kring tio igår, sen så var de bara packa upp och packa ner lite saker för att sedan åka ut och sova hos en kompis, de blev film och massa surr. Så inatt är de första natten på ett par dagar att sova i min egen säng, igen. 

Och idag träffade jag Emmy, vi tog oss en tur på havla Birsta för att hitta en hatt med myggnät på, men fanns det någonstans? nope! Eller så var de slut eller kostade en hel förmögenhet för våra plånböcker. Så vi blidde utan. Det gick ju bra det också förutom att myggen, bronsen och äckliga getingarna attakerade oss som vilddjur mest hela tiden. Men vi dansade bort dom, dom kom igen och vi dansade bort dom igen.. 
Ingen firre fick vi heller, inte en enda. Men de var roligt ändå, trevligt sällskap med massa svull. Vi grillade hamburgare med massa gotta på. Käkade onyttigheter på de med, tills vi nästan stupade av mätthetskänsla!
Men man lever ju bara en gång, måste ju massa på menar jag. Eller? :)
var borta i några timmar, sen så på vägen hem vid bandsjön så var de tre gossar canadajäss som gick mitt i vägen, en efter en hoppade ner i diket. Vi ville ju inte köra på dom stackarna, sen var de full rulle hem och fixa oss lite sen skulle vi ta en tripp till Junsele, men så blev de aldrig. Klockan tiggade iväg så, men vi skulle bli pejjade för hela resan. Men vi tog oss en tur till Birsta ist och joinade Hampus och Robert. Sen blidde de happy meal och där efter lite skratt och hemgång strax efter. Behöver lite sömn nu när jag sovit dåligt många nätter. Och i natt var de en bastu, huahua sommarstuga. 
Skulle vilja orka med att se en film, men det är ju en dag imorgon med. Det blev en massa bilder ifrån idag med, från hela "semstern" i Sthlm och här hemma men har inte haft tiden eller orken till att ens fixa det. Men de kommer.. nog!

Nu tackar jag för mig och säger god natt...
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards