Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Maria - 22 juli 2012 21:46

Då är vi hemkommen efter en dag på grönalund, vi kom in relativt tidigt och de var knappt någon kö alls till karusellerna. Så jag och Andreas tog oss i kragen och han mannade upp sig rejält innan de var dax för en åktur i insane :) de var inte alls lika vidrigt som första gången jag åkte den. Tvärt om =) men de var ju en härlig känsla och magen kittlade till lite (mycket)!!
Gick lustiga huset med, alltid lika roligt. Köpte en magnet på mig och Elin med, som ska vara åp kylskåpet då jag får mig en egen lya, förhoppningsvis snart?!
Sedan hann vi åka massa annat med, åkte även lilla frittfall med Elin och den kittlades till i magen mycket, och då kan jag tänka mig för dom små liven. Dom gör de bra dom :)
Och den nya berg- och dalbanan i trä var underbar. Guud helt galet!!! =D
Och om det blir finväder imorgon blir de bad, så håller mina tummar plus alla andras!


Jag är supernöjd med dagen och kommer sova ovaggat ikväll, utan tvekan..





Jag tänker ibland, ibland för mycket men de kommer dagar då jag inte tänker alls. Eller jag tänker men inte alls på samma sätt. Men det är bara att acceptera läget, fortfarande. Och hela tiden framöver.




Ovido - Quiz & Flashcards