Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Maria - 21 juli 2012 20:24

Som jag har frysit i natt. Fast jag sov med duntäcke? Jag är lite knasig jag, brukar vara döövarmt hemma.

Men idag har vi iaf varit inne på Port 73 och kikat lite, inhandlade lite smått och gått till min finfina vän Tanja :) sedan utanför var de pådrag av en väldigt otäck sak, det låg en människa på parekeringen och var livlös? tror inte att livet gick och rädda :/ tragiskt men sant..
Sen så åkte vi hem, nu är planksteken intagen och chokladpuddingen som en mummsi efterrätt :) super gottigott!

Och imorgon ska vi försöka sattsa på grönalund, om de ät fint väder. Så håller alla mina tummar på de (:
Snart blir de lite speltime med lite mer gotta för att fylla i dom tomma luckorna. Sommarkrysset är i bakgrunden och nu är de kvällssol som fattas!

Måste säga att det är tookskönt att vara här!!!
Pusss

Av Maria - 21 juli 2012 00:34

Då är vi äntligen i huvudstaden efter många timmars bilfärd. Det blev rätt sent vi åkte i eftermiddag. Och efter vägen svängde vi in i Gävlebro och käkade på Dinners, ingen höjdare men mätt blev jag :)
Och nu sitter jag häroch nördar innan de är dax att dejta kudden..
Vet inte vad det blir för planer för morgon dagen men de återstår att se, sovmorgon blir det iaf.

Och jag är superglad för att jag kanske ska få träffa en speciell person här omkring innan jag åker hem, håller alla tummar jag kan för de :)) kanske blir grönan eller en fika på stan tillsammans. Det återstår att se iaf. Huvudsaken att vi kan träffas på ett eller annat vis. Hade varit himla kul =)
Men nu ska vi bara landa i detta, bara sova och ta de lungt. Hoppas på finväder medans vi är här. Vore allt för tåkigt annars..
Men nu blir de att göra sig nattis klar sen lägga sig på soffan och dra täcket över sig..

Pussilipuss

Ovido - Quiz & Flashcards