Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Maria - 19 juli 2012 22:28

Ska börja med tisdagen, då Andreas, Mia och Elin kom upp. Vi åkte ganska direkt till Birsta och kollade lite sen var vi på dollar en sväng med. Jag längtar tills jag får min lya nu!! Har sett massor jag vill ha och ska köpa :)
Och de blev pizza, lite snabbt sådära.. Sen tog vi de bara de lugnt.
Och igår var jag, Mia och Elin på Drakborgen och lekte, draken var till och med där så Elin kramade om honom och alla barnen var så glada :')
Efter de blev de en tripp till Birsta igen, där efter åkte vi hem och åt sedan var de bara mys som gällde!
Vi gick och la oss ganska sent så de blev en liten sovmorgon idag. Träffade Cattis en sväng med Elin, och där efter åkte vi till stan och gjorde lite ärenden. Jag och Elin hann leka lite i hanmträgården också :) så tog vi en glass med brorsan och Mia där nere vid vattnet med på gräsmattan. Underbart värre och solen var så väkommen så och så underbar! Underbart med värme.
Och de blev aivarkyckling idag, mummsigt värre :) mormor kom på besök med. Och nu ikväll har vi varit och badat, men de var bara jag, Mia, Elin och Sandra som badade medan mamma och Andreas var badkrukor på stranden. Det var kallt men ändå skönt. 
Nu blir de efter en dusch lite varmchoklad med bullar :) 
Sedan packa väskan för imorgon åker vi till Sthlm :))

Pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards