Alla inlägg den 16 juli 2012

Av Maria - 16 juli 2012 19:30

På förmiddagen åkte jag och mamma in till stan. Första stoppet var på banken och där var vi i cirkus en timma för de var mycket folk och brinst på personal och vissa av personalen var väl nya eller vikarier och inte kunde så mycket, därför behövde hjälp mest hela tiden. Så ja, de tog ju sin lilla tid. Sedan vandrade vi runt och kollade i affärerna, både jag och mamma shoppade. Fick även mamma att äta på Subway och hon gillade de :') sedan kom vi hem för drygt en timme sedan och på den tiden har jag städat rummet så de är snyggt och rent till guldkornen kommer på besök :)

Det var även lite tråkigheter idag med, men får försöka repa mig och resa mig igen. Pulsen var på max och jag skakade bra mycket :( 
Men de kan bara bli bättre nu, hoppas jag? har ju en del att se fram emot så här långt och cirka två veckor framöver. 
Ska även baka lite muffins till fasters hjärta sen med, som hon hade beställt så självklart ska jag göra de. Sedan får hon baka chokadbollar med mig då hon kommer :)
Skulle behöva massage med, helst nu och på en gång. Min rygg mår inte alls bra, inte för fem öre. ://

Aja, här kommer lite bilder av mina inköp. Lite rabatt och lite rea :))

Ur&penn 175 kr på REAN. Halva priset

 

Cubus 129 kr
 

NewYorker 169 kr
 

Läppglans (Cubus 40 kr på REAN) 
Steps två par från Åhlens 49 kr
 

Neworker; 49 kr 
 

Klart punkt och slut.



Skapa flashcards