Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Maria - 15 juli 2012 14:08

Igår var man på Birsta med Jocke utan att hitta någonting. Så de fick bli något i garderoben. 
Sen fixa jag till mig, iväg till Sandra där hennes syster fick locka håret på mig, super fint blev det :) men lockarna höll dock inte allt för länge :/ typsiskt! 
Det blev ingen förfest i Korsta så de blev i Timrå ist, hemma hos Jocke :)
Tog där efter taxi till korgen. Och de blev Memento vi hamnade på. Inte alls mycket folk där men vi träffade trevliga prickar där ändå :) några från Norge, dom bjöd oss från baren. Och dom skulle jag aldrig tagit, mår som förtjänat idag. Alltså inte alls bra.. Inte de minsta! Kanske de värst på länge. Men jag hade iaf roligt och mindre roligt var de ju idag. 
Sen kom Lars och hämtade upp mig och Sandra. Tur var ju de!
Och nu ligger jag i sängen, kommer nog ligga här bra länge. För idag blir det en slappdag, hela dagen lång. Sen får man se vad som händer ikväll. Vad jag orkar göra och hur jag mår. 

Och nu lagar jag mat, har fått i mig en halv hård macka idag bara :/ men är huvudet dumt så får kroppen lida. Så är det!

Och snart är tisdagen här, då kommer mina efterlängtade guldkorn hit en sväng, som jag lääängtar!! Och deras lilla nakenkatt kommer också, kanske blir ihjäl skrämd eller så är det helt underbart! Wiiie...


Lite bilder från mingla..

 

   


Hejaheja

Ovido - Quiz & Flashcards