Alla inlägg den 10 juli 2012

...

Av Maria - 10 juli 2012 15:51

...Ett leende betyder inte alltid att du är glad, utan att du är stark nog att leva när det gör som mest ont.


Nog är det sant.. Känns som att jag gör något olagligt då jag ler, skrattar.. Varför? jo, det känns som att jag döljer mina inre känslor, som att jag ljuger då jag ler. Att det gick så snabbt att glömma och gå vidare. Det känns konstigt att skratta eller le, men jag orkar inte vara ledsen och fälla tårar hela tiden. Ju mer dagarna går så känns det som tankarna ändå inte vill försvinna. Jag tänker att jag inte ska tänka och då blir det helt galet :/ 
Jag tränade iaf idag igen, så skönt! Och jag ska försöka träna alla dagar denna vecka och ha en vilodag på söndag. Och fortsätta där jag är. 
Skulle vilja ta mig en lång promenad sen med, men de får vädret bestämma.. Med eller utan någon.. 

Tack för mig!

Av Maria - 10 juli 2012 00:22

Oj vad jag hunnit med mycket idag. Jag borde sova bums och de är nu. Ska upp och träna imorgon, igen. Och tänka köra ett grispass, så jag har högre puls än min längd. Och bara köra tills jag stuper, TYP! Inte bokstavligen men ja, åt de håller iaf. 
Jag hittade två par skor på Birsta, ett par ballisar som jag redan har men som är väldigt utsliten och utgådd. Bra svenska? äh skit samma.. Dom skulle gå på 499 kr egentligen, var nedsatt till 150 kr, vilket jag också köpte dom för förra året. Och då jag skulle betala var de ynkliga 105 kr jag fick betala. De var rea på rea, de gillar vi :) och sen in på nästa sko affär och där hittade jag ett till par skor för 99 kr som egentligen skulle kosta 399 kr, så jag gjorde två riktiga kap där. Inte illa pinkar för en Karlsson som jag ikke! 
Och sen var jag på jakt efter en ny ögonskugga, så gick in lite överallt men blev fäst vid en på make up store. Och är man medlem har man ju 10% rabatt, vilker inte är helt fel de heller. Och dom skuggorna räcker ju dödagar. Så slog till på de =)  Och där efter gick jag en låång promenad med Sandra, har umgåts med henne hela dagen låång. Och efter prommisen fick jag manligt besök av Fredrik medans hans flickvän drack vin på stan med sina bruttor :) så vi surrade lite sen åkre han hem. Och då raggade jag upp Lilly och drog ut på en nattis promenad med henne, en sväng. Och på köpet fick jag en massa myggbett, dom kliar om ni ville veta. Inte alls kul..
Så dagen och kvällen som natten har varit bra, jag har varit så glatt humör även om nu när jag är själv kan tänka på de där dåliga så ska jag förhindra de en smula genom att tvätta bort spacklet och dejta kudden.. :)

 

Ajöken sa fröken :)

Ovido - Quiz & Flashcards