Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Maria - 6 juli 2012 23:30

Imorgon är det min sista dag på Bryners. Har haft praktik i tre månader var av denna vecka samt små dagar med jobbilijobb. Tiden har gått så snabbt och jag har verkligen haft jätte roligt, trivs som fisken i vattnet och kommer sakna allihopa! Kommer kännas knas sen faktiskt. Dom är ändå ett toppen gäng och fått mig att känna mig behövd och lyckan till att jobba i kök igen, dom tankarna hade jag ju gett upp. Men de vände och nu är jag super glad, det känns toppen! Och jag är glad att jag gav det en chans och att jag fick in i detta helhjärtat för de är värd varje timme, dag, veckor och månader.

Det blev en tidigare kväll ikväll med, de var mer folk idag än igår. Men åkte hem en timme tidigare, de var rätt stilla då. 
Kom dit vid fyra idag, åt lite mat sen gjorde jag lite av varje. Roligt att få känns på hur de är att jobba eftermiddag/kväll med :) de är så härligt väder ute nu också. Låt de förbli så här tills hösten kommer. Värme tackar vi inte nej till (:
Solade på ballisen idag och unnade mig en glass, så lite färg har jag fått på mig iaf. Härligt värre! 
Sen så nu, sitter jag bara här och funderar. På de mesta faktiskt..


Men vem har sagt att det ska vara enkelt?
Tänker på alla som jag kommer träffa, hur jobbigt det var och kommer att bli. Alla minnen rivs upp, ser dom i dig. Allt de där bra jag inte kommer få uppleva igen, alla människor i din omgivning som betyder mycket för mig fortfarnade. Dagarna går, men de är jobbigt, jätte jobbigt emellan åt. Hur tänker du? vad gör du nu? hur mår du? hur känns det? det är massor av tankar, frågor och tomrum som är obesvarat. 

:(

Ovido - Quiz & Flashcards