Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Maria - 3 juli 2012 18:00

Imorgon är de dax, gatufesten börjar. Jobbar ett par timmar sedan åker jag ut på ön, till mitt andra hem och klunkar i mig lite av de ena och lite av de andra, piffar till oss snyggare än vad vi redan är sen ut i tältet och minglar med tusantans folk och bara ÄR! Ska bli så sköönt, skönt att komma ut bland folk, träffa nya som gamla och bara ha de satans gött! Toklängtar, vi får se vilka vi blir, men de löser sig alltid och man träffar alltid någon man känner och kan hänga med. Och på torsdag kommer jag jobba kvällspass, då blir de från 15-22, väntar mig ett högt temop med många glada matgäster :) 
Och efter denna vecka är det ledighet sen får vi se vad hösten har att erbjuda mig, spännande spännande! 

Och snart får jag besök med, undra vad vi ska hitta på tro?

Hejrå!

Skapa flashcards