Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Maria - 12 juni 2012 19:29

Jag känner att jag är inne i en period nu då jag bara inte kan hålla käften. Jag blir bara så trött och leds på vissa människor i min omgivning. Det ska snackas bakom min rygg, vänner som inte hör av sig. Bara på deras villkor och deras bortförklaringar att dom har mycket, hit och dit. Men jag då? jag har också mycket att göra, men hinner man kolla på tv när man kommer hem, umgås med sin partner eller andra vänner så hinner man skicka ett sms för omtankens skull också. Jag hör av mig, men varför ska jag alltid vara först jämt? Äkta vänner står kvar medans oäktingar trillar av och blåser iväg med vinden. Och när man frågar har dom inte tid, visst om man inte har tid alltid men gång på gång, man blir leds och ledsnar. och nu frågar man inte mer, då försvinner kontakten mer och mer. Men jag vet vilka som jag kan lita på, vem som bryr sig och vilka som inte gör det. 
Förstår inte vad felet är, egentligen. Detta har hänt nu, den senaste tiden mer och mer. De droppar av och bara försvinner. Jag har viss förståelse men OM ni nu inte vill ha någon kontakt eller så, så säg det ist för att låtsas som ingenting. Jag kliver upp kvart över sex varje morgon, jobbar eller praktiserar till tre halv fyra. Åker hem, äter och ibland tränar jag eller umgås med Thom eller någon vän. Man kan vara trött, de är okej. Men att inte ens kunna fråga "hur mår du?" som innan, då är de ju något lurt i görningen. Jag upprepar mig för jag är så irriterad.
Och bara för jag skriver detta kommer alla ta åt sig, säkert men NI vet vilka som BÖÖÖÖR ta åt sig och inte. Och nu kommer mobilen gå på högvarv och fråga om jag menar er. En klassiker! Men tänk efter en eller två gånger. Sen kan ni utgå ifrån de :)

Och den senaste tiden, eller två sista veckorna har jag bara känt mig så ledsen. Har en konstig känsla inom mig. Det känns bara så konstigt, svårt att veskriva något man aldrig tidigare känt. Men känslan är bara inte som den brukar vara. Är mycket trött och tankespridd men jag hoppas att de ger med sig. Och de ovan har mycket att göra med mitt mående, plus andra saker. Men detta inlägg är inget "tyck synd om mig" inlägg. Måste bara få lätta på hjärtat och få ut mitt AG. LACK.SE/jag.  

Ovido - Quiz & Flashcards