Alla inlägg den 10 juni 2012

Av Maria - 10 juni 2012 00:20

Snart är denna lång helg över. Dagar, veckor, månader och år springer bara förbi. Det är snart mitten på juni och sommaren smyger sig fram. Grillfester, bad och solbränna vankas. Det är tokunderbart att inom kort få uppleva det. Jag tror att denna sommar kommer bli den bästa på länge, de bara känns som så. Tänk en grillkväll, kubbspel och bara umgås med sköna människor som gör en glad. Eller bara ta ett svalkade dopp en tokvarm sommardag? bara ligga och flyta på vattenytan, bara njuta av livet. Och få solbränna utan att ligga i ett solarium, natuligt brun och få uppleva så mycket på sån kort tid. Ja jag längtar som en galning. Ska njuta i sommar och även jobba lite. Åka ner över och göra något tillsammans med Thom, bara vi två. Jag ser fram emot dessa månader, verkligen :)

Men de som var mindre skoj var igår kväll/natt. Utgången blev inte så lyckad. Kommer inte gå in på vad, men de har löst sig och det känns bra. Jag lever iaf och det är ju bra (y)
Träffade Mimmi igår med, som jag jobbar med och tänkte bjuda på en bild från Mingla på oss i detta inlägg. Eftersom jag är så extremt dålig att ladda upp bilder. De blir roligare med bilder. De tycker jag med!

Men annars så har jag varit på bio ikväll med Malin och Olle, vi såg snow white and the huntsman. Super bra film måste jag säga, spännande och bara såååå snygg skådeseplare, Chris Hemsworth!!! Ögongodis så skippade godiset och hade ögonen på han ist. 
Och nu tänkte jag kolla på film på dator. Sen sova, fick inte så mycket sömn i natt :/

Så här sweet är vi :)
Puss!
   

Ovido - Quiz & Flashcards