Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Maria - 3 juni 2012 20:19

Då närmar helgen sig sitt slut, BB finalen är snart här och de ska bli så spännande vem som vinner. Jag hoppas iaf mest på Hanna J, för hon har verkligen varit sig själv bjudit på sig själv. Tagit sig genom de ena och de andra, visa sina känslor och verkligen talat ut från sitt hjärta. Den som faktiskt är minst falsk utav dom alla som varit i huset. Amandus, ja han har också fått tagit mycket skit. Men de börjar bli tjatigt om hans snack om att alltid vara sig själv, man går väl in med att vara sig själv hela vägen, eller? Och man kan påpeka de men de räcker med 10 ggr, för nu vet alla de :) jag gillar han samtidigt som jag är bra le på honom. Även om jag hade en period då jag var le på Hanna och gillade Annika. Men Annika är så blåst, blåöggd och dum. Dummare än Marcello faktiskt, precis som Hanna R sa då husfesten var. Jag håller med, om hon bara kunde inse de. Men de är ju en sak i huset och en sak på utsidan. Precis som de andra deltagarna sagt. Så de är bara att se hur de blir i framtiden, på utsidan. Vem som helst kan vinna. Men de här med sympati röster, de tror jag faktiskt inte på ett skit. Man röstar inte för att de är synd om någon, eller att vara snäll. Utan vad folket gillar och inte gillar. För varför "slösa" pengar på en som man inte gillar och enbart tycker synd om? egentligen?!
Aja, låt bästa man eller kvinna vinna. De kommer bli intressnat att se finalet ovasett vad :)

Helgen har varit helt okej. I fredags var de kina mat med Malin, sen åkte jag, Malin, Cattis och Lai till Hudik, de kunde dock ha varit bättre slut på kvällen. Och som sagt, jag har massor av synpukter på kvällen men jag väljer att avstå från att skriva om det.
Och lördagen var seg, fanns inte så mycket att göra. Tråkigt väder och lite sömn. Så de blev vara film på tvn och slappa. Men de var rätt skönt ändå, vara ofixad och bara slöa i soffan. Sibylla mat och bara vara liksom. Jag som alltid vill göra massa saker, men de blev inte så, var tänkt att vi skulle bowla men de blev sånt strul så de får bli en annan gång :)
Idag har de också varit slappt, tog en sväng till Birsta, lagade fläskfile med gosås och ris. Så ska inte klaga, egentligen :)
Och nu blir de bullfika med varm choklad och mys i sängen, snart BB-finalen innan de är dax att sova.
Veckan blir dock kort, på osndag är de nationaldagen vilket betyder röd dag och ledoghet. Jobb på torsdag och fredag är de också ledighet. 3 dagar denna vecka, hoppas på bra väder.

Peace! 

Skapa flashcards