Alla inlägg den 31 maj 2012

!!

Av Maria - 31 maj 2012 16:48

Idag har jag till mesta del fixat inför buffér till utskick och de gick jätte bra. Fick bereöm också och då är de extra roligt :) jag gillar att grejja på och så. Liksom när jag har de att fokusera på och göra de snyggt och se snygg ut för öat och att de ska smaka bra med såklart. 
Så dagen har varit bra. Och fick äntligen tack i AF med, massa strul med dom men förhoppninsvis ordnar de till sig till veckan. Möte på måndag, så då ska vi även planera min framtida plan satt säga. Så de går framåt sakta men säkert, och de är helt underbart!

Och jag som ville ut i helgen men de lär vara sten dött på krogarna. Air har ju sitt på torget där folker kommer vara. Men tycker att de är för dyrt för att gå in. Skulle vara en upplevelse. Men de kommer nog nästa år också, så de är bara att gilla läget :) Thom ska ju ut på krogen han, med sina grabbar på jobbet. Så blir nog en hemma kväll hemma, de låter skit tråkigt. Jag vill bara bort här ifrån, vill bo hemifrån och från Timrå, alla flyttar som här ifrån och de är sällan folk är hemma på helger. Men får se Let´s dance finalen och kanske unna mig lite kina mat?! Någon vill joina mig?


Snart blir de iaf mat i magen, kanske blir på bätte humör då, eftersom de uppstått massa tråkigheter nu. Får springa bort tankarna sen, ska bli otroligt skönt. Inviga min nya löpardress =)
Puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards