Alla inlägg den 28 maj 2012

.

Av Maria - 28 maj 2012 20:28

Ännu en vecka att se fram emot, tyckte tyvärr att jag idag inte gjorde så mycket idag :/ 
Men de kanske känns bättre imorgon, förhoppningsvis :)
Jag och Julia tog oss tre varv runt spåret idag, såå underbart skönt! Och de var intervall träning som gällde. Duktiga oss! Så lite nytta har jag iaf gjort idag.
Fick besök av min lillebror och pappa idag med, vi åt tillsammans och de var nyttigt. Pratade lite om farmor och så, saknar henne verkligen av hela mitt hjärta, de känns fortfarande konsitgt att hon inte finns bland oss. Men i våra hjärtan kommer hon förevigt att finnas.
Lägenheten är nu såld och en familj är nu inflyttad. Allt är klart nu äntligen.. Ska besöka hennes grav och sätta fina blommor nu snart och köpa något fint att byta graven med. Kommer kännas kosntigt att gå till en grav, känner bara nu hur jobbigt de är och kommer att vara. Tårarna rinner verkligen! Och vissa perioder är jobbigare än andra, men jag vet ju att detta var de bästa. Och dag då de varit lite halv knackigt med lite av varje så känns de givetvis jobbigare :/
Men imorgon är de nya tag som gäller, och träning på kvällen. Får se vilken aktivitet de blir, beroende på vädret och så.

Puss!. 

Ovido - Quiz & Flashcards