Alla inlägg den 22 maj 2012

Av Maria - 22 maj 2012 20:46

Även om mina ögon kliar till förbannelse ibland och nästan lika så, ont i bihålor och nyser om vart annat. Och otroligt tung och trött i skallen så lyckades jag idag vara lite piggare och solen gjorde mig så glad och pigg! Helt underbart är det. Jag älskar sol, inte för varmt men helt lagomt och ja, de är obeskrivligt! 
Och uteseverigen är på sin plats, dom är så söta dom där borden med sina rödvitrutiga dukar :) fint väder och gottigott mat. 
Och lite färg har jag fått med, dock på de onaturliga sättet eftersom jag inte hinner vara ute så mycket när jag är inne och arbetar, men tids nog kommer de med :)
Men var på gymmet i en timme med Sandra, 20 min på löpbandet, körde mage och armar. Känner av lite i magen redan. De andra kommer väl sen. Tog ju oss ett varv runt elljusspåret med i Timrå, internall träning. Mycket skönt måste jag säga, behandligt och inte alls för varmt eller kallt, men man blev dessvärre en aning varm. Detta kanske jag inte ser nu, men detta kommer ge resultat om jag ger mig fan på de. Och då de är fint, skita i gymmet och löpa ist, intervall. Och då de är fulväder kan man dra till gymmet. För överflödiga kilon ska puttsväck :)
Och nu ska jag krypa ner i min underbara säng, se tv sen sovasovasängsäng. 

Imorgon blir de jobb igen, hoppas på finväder så man kan ta sig en klass på stan och bara njuta ett tag.
Puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards