Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Maria - 16 maj 2012 17:19

Ojojoj säger jag bara.. Idag har vi varit på högvarv på jobbet.. Jag har nog aldrig varit med om så mycket stress och tempo som de var idag i ett arbete. Men de flöt på riktigt bra och jag klarade av de, jag Maria Amanda Karlsson tog mig genom detta med bravur. Jag som alltid ha sagt att jag inte kan hantera stressen bra, men idag övervann jag det. Jag känner mig så otroligt stolt och glad. Jag lyckades och ser mina framsteg. Jag ska inte klandra mig själv och inte tro på mig själv, för jag kan så mycket, mer än vad jag tror. Och de var en roligt stress för de flöt på så bra, vi var värsta teamworket. Svetten rann på oss allihopa, men vad gjorde de? ingenting. Jag är bara så glad att jag kan ge mig själv beröm utan att jag känner mig som ett ego, eller ja man ska kunna vara ego. Dissa JANTE-lagen och ge beröm till sig själv. Så tog mig genom denna dag, tillsammans med de andra. Och de gick ju toppen, sen nu kan jag andas ut. Är på högvarv ännu, eftersom jag blev van med de tempot. Men måste tagga ner efter jag lagat mat här hemma, kanske lägga mig i ett bad med massa musik och levade ljus? visst låter de förträffligt? :) skulle behöva städa med, känns som att jag bor i en svinstia just nu. Så kommer nog ta tag i den, passa på när jag ändå är och har varit igång hela dagen? 
Ska göra kyckling gryta idag med curry med ris, länge sedan jag åt de nu så de ska bli underbart gott! :)
Och sen blir de långledigt, ska bara ta vara på mig själv och ledigheten. Pollen tar stryk på mig, men nu är medecin införskaffat så nu blir de väl lite bättre, de skålar vi för! :) och för att de gick så bra som de gick idag.

Puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards