Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Maria - 13 maj 2012 16:16

Då har helgen snart passerat, åter igen och vi går emot en kort vecka som innehåller tre arbetsdagar. Sedan är de lång helg, igen måste jag säga. Då ska jag träffa fina Tanjis, vi ska hyra relaxen här nere och se tv, äta gotta och bara koppla av. Skulle bli utgång men ekonomin tillåter inte de mitten av månaden. Men de kommer fler helger och de kommer bli minst lika bra nu om inte bättre, de äger rum på fredag :) super nice!
Sen får man se vad helgen har att erbjuda, vad man hittar på för trevligheter. Thom åker bort till fjälls så de blir ingen kärlek på hela helgen, men är glad att han får komma ut han också :)

Min helg så här långt har varit jätte bra, i fredags var de hockey ute hos Thoms syster med familj och åt massa gotta. Sedan igår var jag ute med Lilly en sväng i de fina men blåsiga väder, solade med Sandra sen hem fixa till sig och invänta Thom, åka till stan och äta kina på ming, de blev för min del fyra små rätter. De satt finfint i magen, mumms filibabba!
Senare var de bio för hela slanten, vi såg dark shadows med Sandra och Lars, de var mycket trevligt och en bra film.
Ja, sen var de spelkväll ute på ön hemma hos Lars, de blev med andra ord och Yatzy :) vi åkte hem ganska tidigt för Thom skulle upp tidigt.
Så idag vad har jag gjort? träffade Julia en sväng, de blev en promenad och nu är middagen intagen, inväntar Sandra så vi kan åka och svettas lite.
Kvällen avslutar jag framför tvn och BB, sen blir de sova så jag orkar upp imorgonbitti..
Puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards