Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Maria - 9 maj 2012 16:16

Idag var det en bättre dag för mig, inte lika händelserik men tur var väl de :) 
Jag ramlade som sagt igår på jobbet, minns inte hur men läskigt var de iaf, skrattade och grät på samma gång. Jag blev väldrigt rädd och skakad efteråt. Jag fick sätta mig ner, dricka lite och sen blev de bra, men efter ett tag snurrade de till igen och jag blev yr. Jag har haft tendes på att bli yr och illa mående förut, de kommer som intevaller liksom. Jag vet inte varför. Men att min kost inte är så där i topp skick så kan de bero på de samtidigt som de kan bero på långt blodtryck och massa andra faktoer. Man kan spåna från höger och vänster. Men har en tid hos vårdcentralen imorgon iaf, så får vi se vad dom säger. Jag kan säga, jag är orolig, de ska jag inte ljuga om och ni som känner mig vet att jag har en förmåga att tro de värsta och oroa mig i onödan men i det här fallet kanske de är bra? för skulle de inte vara något hemsk så kan jag andas ut och skulle de vara de värsta så har jag förbrett mig på de och då är de som att de värsta redan har hänt.
Men som sagt man ska inte ta ut något i förskott, man får vara beredd på allt helt enkelt. För att vara där mitt emellan, ja ni vet väl själva hur svårt de kan vara?
Men jag åt Sunway igår med Tanja och de gjorde susen, magen blev glad och sen fick jag sitta i en biosalong och skratta till mig lite magmuskler, filmen var hur roligt som helst och den kommer ut i sommar på bio för er andra. Håll ögonen öppna, Cockpit hette den iaf, för er som undrar. En ny svensk komedi men många kända skådespelare.

Och nu snart ska jag laga lite mat sen blir de solning, skulle vilja ta en sväng i spåret men då blir mina fötter blöta, inte så att jag vill springa i gummistövlar ^_^
Så var de med det. Och imorgon är de torsdag, får se då vad dagen har att erbjuda. Och snart är de helg, igen. Kan ni tänka er?! 
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards