Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Maria - 7 maj 2012 11:02

Då var det måndag igen, första dagen på veckan som ibland kan kännas lång och tröttsam eftersom då de är helg sover i mitt fall, länge och är vaken länge. För tillfälligt vänder man på dygnet, vilket inte alls är bra. Men dom jag arbetar med gör mina dagar till dom bästa så ska inte alla klaga. Dessutom fick jag ledigt idag, så sov och vaknade till och från för de kändes så konstigt och så dumt. Men nya tag imorgon, tisdag! 
Och igår på Medvind, jag måste säga de, jag hade fantastiskt trevligt, de var så roligt och de är en kväll jag sent kommer att glömma! Trevligt folk, bra musik och ja allt var kanon. Tur med vädret hade vi också (:
Dock var de inte mycket till mat, men tog mig lite grillat innan vi klev ombord. Och gratis snus var de med, då får Thom något att glädjas åt, eftersom jag inte alls snusar. Två gratis drycker fick vi med. Inte dåligt inte..
Senare var de efter fest på Memento, drog dit med Mimmi, vi dansade och hade svin roligt. Träffade ett gäng från Härnösand också, trevliga prickar de där :) Så kvällen i sin hel hel var helt suverän. Tack för allt alla inblandade och Bryners som bjöd oss! :)

Ska nog ta mig en promenad nu sen dra och sola. Ikväll blir de träning och nu ska jag inte unna mig gosaker på vardagarna, ska inte träna alla muskelgrupper varje dag. Ska ta tag i detta nu, prata med någon som kan på Friskis och verkligen ta tag i mina mål sojm jag satt upp och bli fit. Så var de med de (:
Puss och kram på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards