Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Maria - 6 maj 2012 11:33

Ja, igår var jag på Memento. Innan förfestade vi hos Jocke med han, Tim och Kim. Sen körde Kim oss till stan och in på Memman.. 
Dom hade öppnat "altanen" där ute så man kunde sitta där och snacka och de var verkligen inte kallt heller, de var super skönt :)
Träffade massa trevligt folk och jag hade verkligen svin kul =) vi träffade våran kryssnings kompis med, Larsa the king ^_^ Sen åkte vi hem med kvart i tre bussen och jag måste säga att de var första gången en sådan ute kväll på krogen här i Sundsvall har gått så snabbt, men de var så trevligt och såklart att tiden går snabbt då! :)
Och jag kan säga er, jag mår bra idag. Mår inte illa på en fläck, vilken lycka! Så tack alla inblandade som gjorde min kväll lyckad igår.

Och innan igår färgade jag ju håret och tog en annan färg denna gång, nu är jag mörk hårig ist, knappt några inslag av rött men de blev ändå snyggt tycker jag. Kanske enklare att hålla detta fint?! Vem vet..
Snart tänkte jag ta något i magen, för ikväll blir de att åka med Medvind som "afterwork" även om vi inte jobbar idag. Men då blir de god mat och trevligt sällskap.
Sen får vi se om man fortsätter till Memento där efter, eftersom de skulle vara någonting där efteråt! Men jag är förbered på en kanon kväll, verkligen :)
Fick till och med vara ledig imorgon, vilket känns dumt men verkligen snällt (:


Puss! 

Skapa flashcards