Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Maria - 5 maj 2012 14:53

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon, för länge vill jag påstå. Men samtidigt så vaknade jag vid sju i morse i panik om att jag försovit mig. Men de är ju lördag tänkte jag, veckan har varit så kort så man blir helt galen och dagvild. Så jag somnade om igen, sen knackade de på dörren och mamma frågade om jag skulle sova hela dagen. Då frågade jag vad klockan var och sa "säg inte att hon är två?" mycket riktigt var hon tio i två. Somnade dock sent igår, men att sova så här länge är väl skönt ibland men halva dagen försvinner. Dock har jag inga planer om dagen men de blir väl att klä på sig. För måste inhandla hårfärg, eftersom man måste ta hand om rött hår så ofta. Men de gäller väl att inte färga så ofta. Så funderar på att ta en annan färg men mer inslag av brunt med rött i denna gång.

Sandra slutar vid sju, sen ska hon komma hit så ska vi dricka lite innan de blir utgång. Kanske hennes kusin följer med också! Så ni som ska ut ikväll, vi ses i dimman :) 

Ovido - Quiz & Flashcards