Alla inlägg den 4 maj 2012

-

Av Maria - 4 maj 2012 19:16

Hej och hå, tiden bara rullar på som vanligt. Även om de har varit en kort arbetsvecka så har tiden gått så snabbt! Och jag som trodde de var slut på snön men så var inte fallet. Och man blir inte dirket motiverat och peppad av detta väder, tyvärtom. Men de är väl bara nu, eller ja de skulle förmodligen vara hela helgen tråkigt nog :/ men då får jag hoppas att de blir ändrig till veckan åtminstonde.
Men men, när jag kom hem började jag storstäda mitt rum, nu är de fint och behagligt igen! Förstår inte varför man är så lat och inte städar oftare?! Men när man får en egen lya blir de ju oftare som sagt :) Sen frös jag som en galning så tog mitt ett varmt skumbad. De var verkligen toppen!
Så nu sitter jag här, har lite ont i halsen och så men de är bara att inte känna efter, ta en tablett och bara ta de easy. 
Imorgon blir de utgång med Sandra, får se vart vi hamnar men vi lär väl landa på Memento skulle jag tro. Ingen ville bowla typ, så ja de blir en utgång. Första gången jag ska ut med Sandra och kryssniningen räknas bort. Så de ska bli skoj (:

Men innan ska jag sooova läänge! Kanske tar en runda till en kompis i Korsta, får se vad som händer och fötter.

Puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards