Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Maria - 2 maj 2012 16:49

Igår hade jag en söndag och en måndag idag. Efter denna lång helg blir man som dagvild och man blir ritkigt förvirrad! Men imorgon är de alltså torsdag och snart helg. IGEN! Då blir de bowling förmodligen och sen får vi se vad som händer och fötter :) 
Min långhelg har varit toppen, den har haft mycket innehåll och jag är super nöjd även om sista april kunde ha bojkottats. De sög om jag får säga min mening.
Annars? jo, förlängde min praktik idag och det känns jätte bra, trivs ju som fisken i vattnet som jag sagt tidigare. Och vem orkar och vill sitta hemma och rulla tummarna? inte jag i alla fall! :)
Och de blev en löptur gånger två i elljuspåret igår med Sandra, ritkigt skönt faktiskt. Även om vi gick lite också! Och ikväll blir de gymmet för våran del, får se om en viss Erik dyker upp och gör oss sällskap, de skulle vara jätte skoj faktiskt!

Nu blir de lite käk, sen på med träningskläderna för att bege mig in mot staden för att som sagt, möta upp Sandra sen mot friskis. Älskar att upprepa mig, de kanske ni märker?!

Puss! 

Ovido - Quiz & Flashcards