Alla inlägg under april 2012

Av Maria - 2 april 2012 13:47

Ja, vad hnder och fötter?
Jag har gjort en planering med AF och jag från och med idag avslutat coachningen. Nu är de bara att blicka framåt så kommer de bli bra till slut :)
Just nu sitter jag och mummsar i mig en mandarin, dricker ett glas vatten och äter en näve nötter. En bra start på dagen helt enkelt.
Testade något nyss idag på gymmet, det var en romaskin, de tog bra efteråt, men när man satt där tänkte jag "men vad ska detta ge?" men jag tog mig ann den i 15 mil, gick/joggade på löpbandet i 20 min, trappade ner där efter i 5 minuter till.. I cirkelgymmet tog jag 3 x 20. Så idag känner jag mig extra duktig!

Det blir nog ett pass imorgon med, om huvudvärken släpper, kände av spänningar i huvudet då jag gick på löpbandet, men de vill aldrig som bryta ut. Visste nyser jag men om de bara kunna smälla av, jag blir sjuk ett tag sen är allt frid och fröjd?


love and peace! 

Av Maria - 1 april 2012 20:17

Idag har jag bott mer eller mindre i köket. Jag vaknade omkring halv elva sen tog jag mig ann och tog en tidig lunch. Sen var de dax att röar ihop en smet ocgh göra en sockerkaka. Och där efter gjorde jag en kladdkaka (:
Och sen kolla upp recept på nasi goreng, och började förbereda allting, mis an plas så de skulle bli enklare för mig..
Och resultatet blev kanon även om en viss person läste receptet fel på sojan så blev de ändå bra, tack och lov :)
De blev super gott.. http://www.recepten.se/recept/nasi_goreng.html för er som vill ha receptet..


Imorgon blir de AF som gäller sen svettas på gymmet...
Det återstår att se hur de kommer bli efter mötet på af, spännade!

Pöss! 

Ovido - Quiz & Flashcards