Alla inlägg den 24 april 2012

Av Maria - 24 april 2012 21:38

Jag är helt galet trött, känns som jag kommer åka på en sjuka snart och de får inte hända. Jag hinner inte med det, de är träning som gäller och praktiken, de är där jag ska vara :) Så hoppas att de ger med sig. Har så ont i huvudet och är helt slut i kroppen, nästan sådära övertrött och slö. Men jag försöker göra de bästa av situationen ändå och göra mitt bästa! =)
Annars är de fina fisken med mig, känner bara för en lya nu, de skulle vara så lyckat och om jag fick ett jobb vill säga, de skulle underlätta allt, verkligen :) Men Rom byggdes inte på en dag så jag tar tagen som den kommer och ser hur de blir med allt.
Och som jag skrev ut på ansiktsboken så glömde jag ringen ombord på båten, de var inte meingen att den ens skulle av, men av någon anledning så tog jag av mig den ringen samt den oäkta ingen jag hade. Då jag skulle fixa om sminket efter maten innan kvällens bravader. Men ringde dom igår och den var återfunnen så jag får väl tillbaka den i slutet av nästa vecka. Snacka om att jag har tur ibland :) klantigt av mig, men den var ju i trygga händer och tur att det finns ärliga människor, för guld är värt en del i dessa tider.
Och jag har väl som landat efter resan men börjar ju som sagt att bli sjuk :/ Men men.. Det som inte dödar, de härdar :)
Nu snart ska jag se BB sen är de dax att sova, upp imorgon igen och kvällen bjuder på träning!


Natti 

Ovido - Quiz & Flashcards