Alla inlägg den 20 april 2012

Av Maria - 20 april 2012 18:45

Som vi brudar räknat ner veckor och nu är de bara några timmar kvar innan vi kliver på bussen mot Sthlm, på färgan sen iväg för att rocka loss.. E-type är på båten som jag nämnt tidigare men de är inte allt, utan Färgan ska även börja filmas just då vi ska vara ombord så man kanske lyckas vara med på en filmsnutt eller två, men helst vill man ju undvika de och de kanske inte är så skoj att de ska visas för hela svenska folket heller ^_^ gäller att hålla sig i skinner, hähä! Så de kommer bli massa trevligheter och jag är laddad till max. Detta ska bli den roligaste kryssningen någonsin, som vi ska dansa och skratta, tills magen värker.. Ungegfär! 
Väskan är packad, bara de sista småsakerna jag ska packa ner imorgon, har skrivit upp och kollar 40i elva gånger så jag ska ha med mig allt, även de mest onödiga sakerna som kan ändå kan behöva och ha nytta utav :)
Ska snart äta, vilket blir en sen middag men de är ju fredag och då kan man unna sig en sådan och bara slappa framför tvn sen, ska dock snart börja färga håret med. Och någon solning hann jag inte alls med, men jag får duga som en blekfis ändå (Y)
Så trevlig helg på er, de ska iaf vi bruders ha!
Puss och kram på er  

Skapa flashcards