Alla inlägg den 18 april 2012

Av Maria - 18 april 2012 18:06

Jag måste vara mästarnas mästare på att göra illa mig själv. Idag har de inte stått rätt i skallen till hundra procent, i och för sig gör de aldrig det ;p men idag var de ut över de vanliga, saker bara faller ur mina händer.. En tallrik ned i marken och där skar jag mig, tummen upp! Sen massa annat smått och när jag skulle ställa in vinägretten i kylen så ja då tappade jag den och de blev som en skridtobana i köket, de var ju pricken över i:et de :) bättre lycka nästa gång. Det kan inte vara tipp topp hela tiden inte.. Är dock lite osäker på vissa saker, men jag utvecklas mer och mer för varje dag och nya saker och möjligheter dyker upp. Så de är ju bra saker som följer med missarna och de jag tappar på golvet, gör mig illa. Just föt studen blir man smått leds, men gråta över spild mjölk? de kunde ha varit värre kan man tänka :)
Men har fått gjort lite av avrje idag och de är verkligen så himla kul, jag skriver om detta i varje inlägg men jag känner bara för att dela med mig av min gjälde :) åt också super god mat idag, de är i och för sig alltid god mat där men detta var lax med fetaost och granatäpple, de var toppen!
Sen så ja, nu sitter jag här och ska fixa en liten överraskning tills imorgon, sen blir de sängen för mig. Och nej, jag ska inte sova, men bara slappa framför tvn..

De är snart dax för kryssning med, som jag längtar :) allt är inhandlat och på fredag ska jag färga håret.. Så allt går på rullande band helt enkelt :)
Love 

Skapa flashcards