Alla inlägg den 15 april 2012

:)

Av Maria - 15 april 2012 11:46

Helgen har varit toppen.. Det började med en after work på Olles med Bryners personal. De var mycket trevligt och god mat. Åt en kyckling rätt med ris, grönsaker och majskolv. Drack lite gott, surrade och skrattade gott! Vi satt där i några timmar. Jag är evigt tacksam att jag fick följa med och känna mig som en i gänget :) Det känns verkligen toppen!
Avrundade kvällen med Mimmi och Martin hemma hos honom, drack gott och lyssnade på musik. Där efter promenerade vi till Memento och checkade in där, de var folk tomt nästan, de var som ett eko ungefär. Inte alls många ansikten man kände igen heller, så de var kanske ingen höjdare. Men hade trevligt ändå :)
Och igår var jag hos Thom, vi käkade grillat älgkött med kroketter och grönsaker. De var super gott! Sen kollade vi på tv och tog de lugnt..
Somnade ganska tidigt och jag sov som en stock, i en skön säng och duntäcke, de är grejer de =D vaknade runt sju tiden då Thom var pigg, men somnade om till strax efter halv tio. Vi käkade lunch sen drog han ut med Anton och fiska, så nu är jag hemma och vill gå en promenad. Det är så otroligt fint och skönt väder ute, då man man inte sitta inne tycker jag.

Och en annan sak, jag har lärt mig att från och med nu ska jag inte vara så godtrogen. Jag vet vilka mina vänner är och vilka jag kan lita på och vilka som jag kan släppa in och inte. Jag är stark idag, jag kan säga ifrån och ingen kan trycka ner mig nu. Jag vet vad som är rätt och fel, har öppnat ögonen ännu mer nu och de var väl tur :) 
Så var de med det..

Ska iaf lyxa till de idag med god mat och njuta av litet och att värmen tagit ett steg närmre. Underbart! :)
Puss  

Ovido - Quiz & Flashcards