Alla inlägg den 12 april 2012

Av Maria - 12 april 2012 16:32

Är de fler än jag som har problem med internet från Bredbandsbolaget? de krånglar, datoerna här hemma går extremt seg. Sitter på mammas dator nu för min dator måste ha fått massa virus, plus att batteri har lagt av. Denna är också seg, kanske är virus här med? Synd att jag inte är kunglig på datorer, de är inte min grej att kolla virus, skaffa skydd och allt de där. Skulle behövas formateras om och ett nytt batteri, men allt ska ju kosta skit mycket pengar. 


Men kan man tänka sig, de är redan fredag imorgon, de har dock bara varit 4 arbetsdagar denna vecka men ändå, tiden har gått snabbare än vanligt, jag får rutiner och känner mig både gladare och piggare :)
Ska på After work imorgon, jag som en praktikant får följa med och käka på Olles, inte dåligt (: ska faktiskt bli jätte trevligt!
Och nu är jag laddad inför ett tränings pass utan smärtor.. Superskönt!
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards