Alla inlägg den 11 april 2012

Av Maria - 11 april 2012 21:15

Äntligen har jag hittat rätt..
Jag slipper gå runt och ha ont i magen, räkna ner timmar, dagar och veckor och tänka "när tar detta slut?" Nu är jag glad, känner inte alls på de sättet längre. Jag har kommit till ett ställe där jag triv som fisken i vattnet, har praktik just nu och extrar jobba har jag gjort där. Jag känner mig så välkommen, alla är så snalla emot mig. Känner inget obehag över huvudtaget, äntligen har fasten på mina axlar trillat av, klumpen i magen har fallit ner och försvunnit, jag har fått lätta på hjärtat och de bara lyser lycka omkring mig, äntligen! Och även på kvällen när jag ska gå och lägga mig kan jag tänka, "gud vad roligt att gå på praktiken imorgon" och detsamma på morgonen, inge obehag alls. Jag känner mig värd någonting för en gångs skull, ingen som spottar mig i ansiktet och kommer med ovälkommna kommentarer från några idioter! Jag är så otroligt glad att jag får vara med dessa människor, dom är guld värda och jag känner mig så glad! Varför har jag plågat mig på andra ställen förut? Coop var bra i och för sig, men då var de ju andra faktorer som spökade men sen är de alltid någon eller några idioter som tryckt ner mig. 
Näe, nu glömmer jag de och lever i nuet och ser vart de leder. Jag är lycklig just nu, bara en sån liten sak kan förändra och göra så mycket.
Jag önskar så mycket mer som skulle vara i toppklass just nu, men de kommer när de kommer, man kan inte få allt på en gång. Men jag kämpar mot mina mål. Drömmar får man ha och blir dom sanna kommer de inte kunna bli så mycket bättre :)
Ska träna imorgon med, har haft problem med en arm och ena vaden men ska mjukträna imorgon och se vad jag pallar som sagt.
Så var de med det, nu ska jag krypa ner med hjärtat mitt som jag inte träffat på en vecka, de blir BB och sen gå in i drömmarnas värld (: 
Love 

Ovido - Quiz & Flashcards