Alla inlägg den 8 april 2012

Av Maria - 8 april 2012 10:01

Ja, vart ska jag börja egentligen? jag blir bara så trött på vissa människor åter igen.. Fel och bara vara en vuxen människa i sinnet med än bara i åldern. Och att ens yttra sig om något dyligt är ju bara rent av patetiskt. Du kanske tror att jag är en som är rädd, liten och obefintlig, bara för jag är kort och liten betyder det inte att jag är liten hjärt och hjälplös. Du tror att du kan spotta på mig och trampa på mig som om jag vore en fimp eller något liknande. Jag tar ingen mer skit av dig längre och jag önksar att jag fick spotta dig i ansikter då jag såg dig igår, men varför ska jag sjunka så lågt som till din nivå på att vara extremt omogen, en liten fjolla som tro att du är någonting? jag förstår egentligen inte varför jag nu sitter och ödlar massa energi på att ens skriva detta, att jag ens bryr mig? du är inte värd de, men varför inte dela med mig? Du kan inte ha de lätt, att du måste sitta och trycka ner folk, mobbas och allt var du gör. Mig är ju inte den enda du är på precis.. Tycker synd om dig, nästan..  Men de är bara att inse att du är ett svin, du spelade ett skådespeleri till och från, men du misslyckades. Förstår inte ens att du kan få behålla ditt jobb alltså, för vem vill ha dig som anställd egentligen? men dom lär ju inte veta hela sanningen ändå, eller så är dom som dig, eller kanske blind, va vet jag?! Men det är skönt att man inte har med dig att göra, mer än vad man får höra. 

Annars då? jo jag tog i mesta del de lungt igår under dagen, var rätt skönt ändå. Vi skulle ju gentligen åka till Korsta men de sket sig, orkar inte gå in på massa ditaljer nu om varför. Men ist så drog jag och Sandra på Ming och käkade, tur att jag har en mamma som ställer upp i vått och torrt, har ju ingentingen inte råd att äta ute. Men man lever bara en gång, och ist för att gå ut på en "krog" så drog vi på Jacks´s bar och surrade lite skit, tog lite kalla och träffade massa folk, de var trevligt faktisikt :) nya ansikten som gamla.. Och vi kom väl hem vid halv tre tror jag de var, då var de bara att lägga sig på kudden då jag kom hem. Och Sandra stackarn som skulle upp och jobba tidigt idag, stackarn ^_^  hoppas de går bra för henne..
Själv ska jag snart äta frukost sen blir de en träningsrunda med Cattis och Malin, hoppas de inte är överfullt med folk så man måste köa till saker och ting..
Och sen blir de till att åka hem, duscha och dra till mormor med mamma och äta mat :)
Ikväll får jag se va som händer och sker. 

Och två dagar med denna kvar av påskhelgen, sedan blir de andra bullar men de ser jag fram emot. Nu kommer jag slippa idioter, skönt är väl de? =) men de lär väl dyka upp någon när man minst anar.
Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards