Alla inlägg den 5 april 2012

Av Maria - 5 april 2012 12:58

Då var man hemma igen.. Åkte till stan igår, tidigt och gick på Bryners för att fylla i papper angående praktiken. Sen till Af för att lämna in de där. Och klockan var strax efter tio då, tog bussen ut till Tanja och vi bestämde oss för att baka så de blir chokladrutor och chokladbollar :) mumma!
Vi tog de lugnt sen så ja, vad gjorde vi? inte allt för mycket men de är lika trevligt ändå =) vi åt lasange till middag, sen kollade vi på en lägenhet som hon och Robert kanske ska ha, super fin lägnehthelt verkligen! Stor, rymlig och riktigt fina tapeter. Så håller tummarna för dom att de blir deras :) sen har jag spridit några planer med, hoppas på de bästa bara! Men tänker ännu inte avslöja just nu vad de är. Så ni får pina er och vänta på de.. hähä

Annars? jo skulle ju kolla om jag får tillbaka på skatten i år, genom nordea. Men först och främst hade jag ingen bankdosa med mig, så fick låna Robers kompis dosa, men då skulle man ha en sladd till den också, så då blev de en extra sväng för Robert, men de gick fortfarande inte. Så skulle ladda ner massa skit för att de skulle fungera, men fortfarande så gick de inte. Vi slog våra skallar ihop, men de slutade med att vi fick ringa hem Robert, igen.. Så vi skulle lösa de genom att gå ner till VI för att ta ett kontoutdrag för att de skulle aktiveras via nordea. Så vi på med kläder, sprang för glatta livet ner till ön, tog ett kontoutdrag, och gick och halvsprang hela vägen tillbaka, snabbt gick de, på köpet har jag plåstrat om alla mina stackars små tår, fick ju massa skavsår, även på ena hälsenan. Och inte nog med de så missade vi BB i typ 3 min, men de sjuka var att Tanja kollade på skärmen och skrattade som en galning.. Vi hade gjort allt detta helt i onödan, de stod att de inte gick just med google crome just nu på denna sida, att vi skulle testa med en annan. BRA där tjejer, tio poäng till er (Y) så ja, om vi bara kunde läsa innan vi gjorde allt där, för att kolla om jag får tillbaka eller inte. Och eftersom jag inte jobbade mycket alls, så blir de antingen eller.
Men de var ändå skönt med lite luft och att man fick röra på sig. Så de var inte bara ris, de var ju lite ros med, så hänga läpp är bara onödigt :)

Och de här med att man inte vet vilka man ska lita på längre, jag tycker bara de är så patetiskt utav vissa att ens tänka vissa saker, eller att inte ens tänka utan bara göra. De är sjukt störande. Och att dom inte ens ser de själv, är sjukt! Även om man förklarar sig och säger som man tycker, skiter dom i vilket och gör det ändå. Är de vänskap? bara en fråga.. Jag skulle kunna skriva så sjukt mycket, men jag pallar faktiskt inte lägga sån stor energi på de, jag försöker att inte bry mig, men jag kan inte förneka till att jag inte bryr mig för annars skulle jag inte ens yttra mig. De är fel, i know. Men jag blir så käsnlig på denna front, blir ledsen till och med. Men de ger väl med sig som med allt annat, tiden läker ju alla sår. Men de får ta den tid de tar, antar jag?
Nog om de nu..
Ska snart iväg och träna med Sandra, halv tre och till stängning kanske? ska bli skönt! Undra sa flundra vad man ska hitta på i helgen bara, kommer vara så sjukt tråkigt att bara vara hemma. Skulle vilja ut på korgen med, men ekonomin tillåter ju inte de just nu. Tråkigt men sant :(

Så ja, vi får väl se vad som händer och fötter. Ska snart dra i mig en frukt sen lägga mig och softa tills träningskläderna ska på, sen iväg och blir lite äckjligt svettig!
Puss på er! 

Ovido - Quiz & Flashcards