Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Maria - 29 mars 2012 12:34

Underbart väder, solen skiner och värmen börja komma sakta men säkert! Invigde mina nya skor igår, då dom nyligen tagit bort all grus på gator och torg. Jag älskar det! Vintern har varit sämst iår, åkte vaken skoter eller slalom. Dåligt enligt mig.. Men nu vill jag ha värme, sol och bara njuta av det. 

Jag längtar så man kan springa barfota i sanden eller på gräsmattan, grilla, dricka kallt och spela kubb.. Ja, visst är det underbart? har grillat en gång i år, men de är bara en början. Tack och lov.. Jag brukar inte längta så efter sommaren, brukar vara så varmt men nu gör jag faktiskt det. Har varit en dyster vinter, om man ens ska kalla de för vinter?
Och tänk er, ta en god plocksallad och lägga sig på en filt vid havet, sen bara ligga och njuta.
Och när vi ska på kryssning är de lite varmare och då kanske man kan sitta på däck och sola lite (: inte helt fel..
Längtar som en tok tills dess. Köpte min outfit igår, som jag ska inviga då. Men behöver tunnare legging/stuimpbyxor och självklart ett linne under. Så snyggt!!

Och ikväll blir de gymmet, springa av sig kalorier på löpbandet och köra cirkelgym, sen imorgon blir de staden med Tanja, och eventuellt utgång?
Hejja.. 

Ovido - Quiz & Flashcards