Alla inlägg den 27 mars 2012

Av Maria - 27 mars 2012 19:09

Då var kryssningen bokat och klart =D fem girls i dimman med E-typ, de kommer bli ett jäkla röj och rull action. Är redan peppad även fast de inte smäller fören den 21 april.. Fatta vad skönt att komma bort, bara kliva på en båt och dansa brallorna av sig. Och äta lyx och bara ha de gött, inga bekymmer alls.. Så ja, längtar som ett litet barn på julafton!! =D

Sen till helgen blir de utgång som det verkar med, på stans. Har aldrig varit där, men Carro ville ha ut mig och vi ses så sällan så en lugn kvälls på stans, varför inte? så får grabbarna roa sig själv hemma.. (:

Det ska hinnas med shopping imorgon med, om Carros lilla prins är frisk. Annars måste jag in ändå, till mitt andra hem efter jag varit hos coachen. Jag måste ha något nytt i garbegroben, till festligheten. Har så dåligt med kläder, är så less på de gammla vanliga.. Och utslitet och jäkligt, nä de får de bli ändrig på. Måste färga håret rött med, färgen jag la i sist var skit dåligt, varför testa nytt när man är nöjd med en produkt redan? de är ju ett stort frågetecken..

Puss 

Ovido - Quiz & Flashcards