Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Maria - 23 mars 2012 10:21

Jag vaknade helt av mig själv, kvart över nio. Kan de vara möjligt? jo, tydligen! Dock somnade jag rätt tidigt igår, var så grisit trött.. Och idag har jag träningsvärk vill jag lova. Men de är rätt skönt ändå :) och imorgon lär de inte vara bättre, snäpper värre skulle jag tro.. hähä

Har stor lust att äta kina idag, buffe men ingen nappar på de så de blir väl uteslutet.. tyvärr!
Och ikväll blir de nog att fara till Carro och Robin, så ska vi grilla med dom. Men eftersom dom är sämst på svara i telefonen så får man se hur de blir med denna kväll ;p förhoppningsvis blir de att dom ser att jag ringt och messat sådära flea ggr! Jag är en planerare och älskar att ha saker och ting planerade, de är ju så de ska vara tycker jag ^^
Men de är bara att vänta in tiden, ska ringa AF under tiden och se om pappa är på att käka med mig, annars skiter jag bara i det helt enkelt. 


Så trevlig helg på er!
 

Ovido - Quiz & Flashcards